پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

پنل کاربری برای گراویتی فرم (وردپرس) ارسال و مشاهده فرم های تکمیل شده gravityform از سوی هر کاربر با امکان افزودن توضیحات به فرم

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 343

کد پروژه: 337969


شرح پروژه

سلام ، وقت بخیر

به صورت کلی پلاگین مکملی برای گراویتی فرم شامل فرم عضویت و ورود و فراموشی کلمه عبور با کپچای گوگل ، کاربر عضو شه و بتونه سفارش جدید بفرسته ، لیست سفارشات رو به صورت یکجا با فیلتر های تکمیل شده منتظر تکمیل و منتظر پرداخت و همینطور در زیر منوهای تکمیل شده ، منتظر تکمیل و منتظر پرداخت ببینه و در منوی دیگری صورتحساب هاش رو ببینه و پرداخت نشده ها رو بتونه پرداخت کنه.

تمام لیست سفارشات ردیف هاش شامل عنوان فرم سفارش ، وضعیت پرداخت ، گزینه پرداخت (برای پرداخت نشده ها) ، تاریخ ارسال ، وضعیت تکمیل (تکمیل شده ، منتظر تکمیل) ، تاریخ تکمیل (منظور تکمیل از سوی مدیریت) ببینه

قسمت تیکت ها رو داره که کاربر می تونه تیکت جدید مرتبط با سفارش یا تیکتی دلخواه بفرسته ، لیست تیکت ها رو با ردیف های معمول هر سیستم تیکتینگ اما با ردیف اضافه تری با عنوان مرتبط با سفارش : "شامل دو وضعیت هیچ یک و یا عنوان سفارشی که موقع ارسال تیکت کاربر انتخاب کرده"

قسمت ویرایش اطلاعات کاربری

توی مدیریت هم بشه موارد بالا رو تماما مدیریت کرد.

توضیحات بیشتر :

در سمت کاربری کاربران پنلی داشته باشند که بتونن از طریق اون یکسری منو که از مدیریت گراویتی فرم قابل تعریف باشه رو ببینن و هر منو شامل یک فرم سفارش باشه ، یعنی همون فرم های گراویتی فرم که به درگاه زرین پال و ... متصل اند 

کاربر می تونه فرم سفارش رو تکمیل کنه و بفرسته و بعد از ارسال از همون منو لیست فرم های اون آی دی فرم (لیست سفارشات اون نوع فرم) رو ببینه ، هر فرم حتی از یک نوع یه عنوان مجزا داره ، ردیف تمامی فرم هایی که فرستاده رو با جزئیات عنوان ، تاریخ ارسال ، مبلغ و وضعیت پرداخت (پرداخت شده ، پرداخت نشده) ، وضعیت سفارش(تکمیل شده، نشده) و تاریخ تکمیل ببینه برای سفارشاتی که پرداخت نشدند گزینه پرداخت سفارش در کنار هر ردیف فرم و همینطور در جزئیات هر فرم باشه

جدای از اون یه منو به عنوان لیست سفارشات باشه که کاربر بتونه همه سفارشات از همه نوع فرم رو اونجا هم ، ببینه.

* فرم هایی که پرداخت نشدند از سوی کاربر فیلدهاش قابل ویرایش باشه و بعد پرداخت فرم قفل میشه و فقط کاربر می تونه جزئیاتی که وارد کرده یا فایلی که پیوست کرده رو ببینه.

در  سمت کاربری تیکتینگ هم قرار بگیره در بخش تیکتینگ فیلد عنوان (که از قبل از سمت مدیریت برای هر فرم قرار داده شده و  کاربر به دلخواه یک عنوان برای هر فرمی که می خواد تکمیل کنه وارد می کنه) خلاصه اینکه عنوان هر فرمی که تکمیل شده قابل انتخاب باشه و و کاربر بتونه در کنار ورود عنوان ، مرتبط با فرم :

رو هم یک فرم رو انتخاب کنه یا اینکه هیچکدام که پیشفرضه باشه

و مثل باقی سیستم های تیکتینگ ، توضیحات و پیوست فایل و انتخاب اولویت تیکت (ضروری ، متوسط ، غیرضروری ) رو انتخاب و پیامی با موضوع همون فرم یا موضوع دلخواه به مدیریت بفرسته

از مدیریت وردپرس قسمت گراویتی فرم یا در بخشی مجزا ، گزینه های تعریف منوی جدید (شبیه به ایجاد برگه جدید تقریبا با همون ویژگی ها و اما یکسری تفاوت ها) و همینطور قسمت مدیریت منوها باشه

با کلیک روی منوی جدید بشه یه فرم از قبل تعریف شده رو به صفحه تخصیص داد و در صورت تمایل یه سری توضیحات در بالای فرم و یا زیر فرم وارد کرد ، عنوان صفحه میشه عنوان منویی که کاربر در فرانت اند می بینه.

مدیریت منوها هم لیست منوهایی که مدیر ایجاد کرده رو مدیریت می تونه ببینه ، ویرایش ، حذف یا پیش نویس کنه شبیه همون قسمت برگه ها یا نوشته ها.

برای فرم سفارشات از مدیریت بشه در منوی جدید "مالی یا صورتحساب ها" لیست سفارشات پرداخت شده و سفارشات منتظر پرداخت رو به ترتیب زمان پرداخت دید

و منویی با عنوان سفارشات منتظر تکمیل باشه که لیست سفارشاتی که کاربر پرداخت کرده درش با جزئیات اطلاعات هر سفارش قابل مشاهده هست و گزینه تکمیل شده باشه که بعد از کلیک روی فرم بشه روی کلید تکمیل شده کلیک کرد و یا از لیست سفارشات منتظر تکمیل اون سفارش یا سفارشات رو انتخاب و وضعیتش رو به تکمیل شده تغییر داد.

به هر سفارش از مدیریت بشه یک سری فایل پیوست و یکسری توضیحات اضافه کرد که کاربر بتونه اون فایل ها رو دانلود کنه و همچنین اون توضیحات رو از جزئیات مربوط به هر سفارش ببینه.

منوی سفارشات تکمیل شده که میشه مثل بالا لیست رو دید و جزئیات هر فرم سفارشی که کاربر تکمیل کرده رو طبق توضیحات بالا دید و وضعیت رو به منتظر تکمیل تغییر داد.

و همچنین در منوی جدید "جستجوی سفارشات" به تفکیک ایمیل یا فیلدهای دیگر مثل چیزی که گراویتی فرم الان داره کمی پیشرفته تر ، سفارشات هر کاربر رو فیلتر کرد و دید و در لیست سفارشات کاربر در هر ردیف  ،فیلد های عنوان، فیلترهای وضعیت پرداخت (پرداخت شده ، نشده) ، وضعیت تکمیل ( در انتظار تکمیل، تکمیل شده) و تاریخ پرداخت و تاریخ تکمیل هم وجود داشته باشه  با کلیک روش بشه جزئیات هر فرم سفارش رو دید و وضعیت رو به تکمیل شده یا برای تکمیل شده در صورت لزوم به منتظر تکمیل تغییر داد.

* بعد از ارسال هر سفارش یک ایمیل و پیامک به ایمیل و تلفن همراهی که در مدیریت و بعد از تغییر وضعیت هر سفارش به تکمیل شده و یا افزودن توضیحات به هر سفارش یک ایمیل و پیامک به کاربر با عناوینی مثل سفارش شما با عنوان ... تکمیل شد و یا توضیحات به سفارش شما با عنوان ... افزوده شد.

و بخش مجزای تیکت ها ، تیکت های هر کاربر رو بشه دید و اگه برای تیکت عنوان فرمی رو کاربر انتخاب کرده باشه لینک مشاهده اون فرم زیر توضیحات تیکت یا ..  قسمتی از تیکت باشه که بتونم روش کلیک کنم و ببینم چه اطلاعاتی وارد شده..

سعی کردم توضیحات رو کامل وارد کنم.

اینکه گراویتی فرم رو انتخاب کردم چونکه باش زیاد کار کردم و کامل ترینه از طرفی با درگاه های ایرانی هم سازگاره و .. و یه سری افزودنی هم داره که فکر نکنم اینایی که من گفتم رو دقیقا داشته باشه..

*لزوما نیاز نیست برای وردپرس باشه ، اسکریپتی مجزا که اینا رو داشته باشه و در حد گراویتی فرم بشه فیلدها رو با همون شرایط ایجاد کرد اوکیه منتها خوب نیازه حرفه ای باشه و موقع تست باگ نداشته باشه و سبک و تمیز نوشه شه و به سرور فشار نیاره

قبلا یه سیستم مشابه رو یکی از عزیزان نوشت اما متاسفانه سنگین بود و کل کتابخانه yii رو پیاده کرده بود و خلاصه بلااستفاده موند یه چیزی می خوام که 

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

5,000,000 تومان تا 15,000,000 تومان

مهلت برای انجام

45روز

وضعیت مناقصه

باز (آماده دریافت پیشنهاد)


درباره کارفرما

عضویت یازده سال پیش

25 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
2 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 48%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ارسال پیشنهاد قیمت

تا کنون 19 پیشنهاد قیمت از سمت فریلنسرها برای این پروژه ارسال شده

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار